GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 23 januari 2011

"Dikke dames""

 


Een collega heeft een winkel in grotere damesmode
wanneer een klant iets koopt
 krijgt deze een presentje
de bedoeling is dat ik kaarten schilder
die meegegeven kunnen worden

er is een heel scala aan kunst
met "dikke dames"
ik vind het niet leuk
dit te kopiëren

Ik wil "dikke"" vrouwen
in hun kracht
blij
extatisch
 vrolijk 
sexy
slim
uitdagend
aquarelleren

Geen gebakjes
en flessen wijn
hoewel dit erg leuk is
op andere schilderijen

6 opmerkingen:

  1. Vooral die laatste vind ik werkelijk schitterend, niks versturen..hopla, inlijsten!
    Groetjes en een creatieve week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer heerlijk die Surinaamse dikke dames!
    Tja, dikke mannen zijn eigenlijk alleen leuk als ze op beren lijken, hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed en mooi naar voren gebracht! Met Oud en Nieuw was er een schilder in het restaurant die charikaturen van ons (mijn gezin en de buren) maakte, we hebben aardig gelachen, maar hij haalde de typische trekjes er goed uit!

    Groeten Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig leuk je dikke dames.
    de levensvreugde straalt er van af.
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake