GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 24 mei 2011

Kunstmarkt



Een leester vroeg me
wat voor kunstmarkt het is

Een poosje geleden
kwam er een collega
naar mij toe
Hij vroeg of ik zin heb
om aquarellen
voor een kunstmarkt te maken
Hij gaat daar staan
 een pottenbakster had al toegezegd
en hij zou het ook aan een
sieradenmaakster vragen
de opbrengst is deels
voor een goed doel in Oeganda

Ik ga er dus niet zelf staan
ik ben ook absoluut
geen ""goede"" verkoopster
Hij daarentegen
 kan flink veel ophalen
verwacht ik

Waar en wanneer
de kunstmarkt is
weet ik niet eens
in juni heb ik begrepen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake