GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 29 mei 2011

Zoektocht naar mijn aquarellen


Voor de kunstmarkt
ben ik gaan zoeken
naar aquarellen
die ik kan verkopen
en ik ben echt heel erg verbaasd
om alles terug te vinden


Ik heb ze opgeborgen in
diverse mappen
op verschillende plaatsen in het huis

Ze beslaan een periode vanaf 1997 tot nu


Sommige aquarellen hebben
op mijn werk gehangen
sommige hebben op verschillende plaatsen
zoals restaurants en woonwinkels gehangen

Ik heb ze allemaal
op groot formaat geschilderd
1.00 meter bij 70 centimeter


Ik heb nu van alle aquarellen
foto' s gemaakt
en ga bekijken welke
er mee gaan en welke niet.

Ik ga ook naar een format zoeken
om ze te presenteren
waarschijnlijk via Flickr.

maar eerst ga ik nu koken!!!!





2 opmerkingen:

  1. Succes met je kunstmarkt, je aquarellen zien er mooi uit. Ik kan van hieruit niet top je rozenblog komen?

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral dat meisje op die rode bank vind ik heel bijzonder..............
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake