GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 1 augustus 2011


Toch weer aan een nieuwe aquarel begonnen.
Ik werk vaker zo. De eerste keer is het een aftasten, ik zie dan wat er verkeerd aan is. Ik heb het gevoel op een ontdekkingsreis te zijn. Wat aan dit kindje opvalt is de guitige uitdrukking, de bolle toet, het neusje, de ogen. De tweede aquarel die ik maakte vind ik mooi, alleen de arm vind ik lelijk, die moet ik nog veranderen. Maar.......ik heb het nog zo anders in mijn hoofd. Dus vind ik het leuk het nog een keer te proberen. Ik heb het gevoel dat ik de verhoudingen van het gezichtje nu doorgrond heb.


1 opmerking:

  1. Als ik een schilderij maak dan laat ik het even voor wat het is. Een dag later zie ik wat er eventueel veranderd moet worden.
    Het lijkt wel of je dan met andere ogen naar je kunstwerk kijkt.

    Dat vind ik zo fijn van olieverf dat je een dag later verder kan schilderen.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake