GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 6 september 2012

Vogeltjes, kippen en een zoon



Hier zien jullie mijn nieuwste mandala
Ik heb het gemaakt op verzoek van Nadine, die zo van vogels houdt

Here you see my last mandala
It is on request of Nadine, who loves birds



Deze kippen maakte ik voor Luvy, een Facebook vriendin
Zij stuurde een foto van haar kippen
toen zij ontdekte dat ik kippen op bestelling maakte

These chickens I made for Luvy
a facebook friend
who sent me photographes of het chicken. 



 En dit maakte ik voor een vriend van ons

die onlangs een zoon kreeg

And this card is for a friend of us
 who had a baby son.


3 opmerkingen:

  1. Erg mooi die cirkel van vogels Gery. Maar ja, ik kan er steeds wel weer hetzelfde neerzetten hè. Maar ik wil het je toch even laten weten. dag dag. fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like your work very much! But have you painted any of the Brontes?

    As my friends and I always say:

    "keep painting!"

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake