GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 22 november 2013

Jip en Vlinder

 
Vandaag ben ik verder gegaan met het schilderen van de poezen Jip en Vlinder
 
 
 
Ik weet nog niet zo zeker of dit nu DE Jip kaart is, mijn man zegt.......nnnniiiieeeetttt meer  aankomen
Wij zeggen dit tegen elkaar wanneer we bang zijn dat een schilderij verprutst wordt door te lang door te gaan
 
 
Om de een of andere reden geeft deze Vlinder kaart me direct een goed gevoel
Misschien maak ik nog een JIP
en dan even groot als Vlinder, zodat het een eenheid wordt

2 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake