GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 29 mei 2014

Ideeen voor het lente schilderij


Nadat ik mijn boeken kaarten en verjaardagskaart geschilderd heb
ga ik nu weer verder met mijn Lenteschilderij
  

Eerder vroeg ik op dit blog en op Facebook
of iemand een idee heeft voor de lege zijkanten


Ik kreeg leuke reacties en 1 ervan is voor mij bruikbaar
(weliswaar niet helemaal zoals voorgesteld werd)

 Het voorstel: ""Een vogel die komt aanvliegen""
Bedankt voor je mooie idee Leideke Steur

Het idee inspireerde me, maar......
 Het is moeilijk een mooi voorbeeld op internet vinden......
Er zijn heel wat rare foto's van vogels die vliegen, dat weet ik nu wel!!!!!!!
Het bracht me wel op een ander idee
nl. vlinders en een libelle

Omdat ik bang ben het schilderij te verp.....
ben ik vandaag gaan oefenen op een paar vlinderkaarten
en een libelle kaart




Ik ben blij dat ik geoefend heb
Want ik ben nog niet helemaal tevreden
Morgen maar eens verder
eerst even laten bezinken.....


  

1 opmerking:

  1. Ik vind de 'oefeningen' al prachtig! En het idee lijkt me ook bijzonder mooi. Geri, wat is het een prachtig werk in wording!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake