GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 28 mei 2014

Ik heb nu 10 kaarten gemaakt voor mijn boekenproject.


Ik heb 2 kaarten gemaakt in het kader van mijn boekenproject
 
 De linkse kaart vertelt over "de Glazen Stolp" van Sylvia Plath
Het boek vertelt over de belevenissen van een depressieve jonge vrouw die aan bipolariteit lijdt
De rechtse kaart geeft Fanny Price weer uit Mansfield Park van Jane Austen
Fanny Price heeft er moeite mee zich staande te houden te midden van haar familie
Lees hier: boekenprojekt-de-glazen-stolp hoe ik dit boek ervaren heb
en hier:  hoe ik mansfield-park heb ervaren
Hier kun je alles over dit project lezen: boekenprojekt
 
 
 
 
Ik heb nu 10 kaarten gemaakt
Mijn streven is om per maand 2 boeken uit de wereldliteratuur te lezen
 en n.a.v. deze boeken een kaart te ontwerpen

  Ik las:
  1. Anna Karenina - Tolstoi
  2. Terug naar Oegstgeest - Jan Wolkers
  3. Het huis met de Geesten - Isabel Allende
  4. Mrs. Dalloway  - Virginia Woolf
  5. An American in Paris - Hemingway
  6. Portret van een dame- Henri James
  7. De kant van Guermantes - Proust
  8. Schuld en Boete - Dostojevski
  9. Mansfield Park  -  Jane Austen
  10. De Glazen Stolp - Sylvia Plath  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake