GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 1 september 2014

Albertina

 
De binnenkant van de kaart
 

Ik heb een "Albertine" kaart gemaakt in het kader van mijn boekenproject
 
In het boek
 In de schaduw van de bloeiende meisjes van Marcel Proust
ontmoet de verteller Albertina
Hier kun je lezen hoe ik dit boek heb ervaren: brilliant-laughing-eyes
 
Vorige week was mijn verjaardag
Jullie zien hier "Albertine"
 samen met 1 van de cadeaus die ik kreeg
en te midden van verjaardagkaarten en andere cadeaus
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake