GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 26 september 2014

Ik ben begonnen met mijn ""Herfst"" schilderij

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest
met verzamelen van foto's betreffende de herfst
Ik heb mijn eigen foto's uitgezocht en foto's op het internet gevonden
 
Ik ben er al een poos mee bezig ""in mijn hoofd"'
Waar ik vooral mee bezig ben is zoeken naar de vorm
Het moet in het verlengde liggen van
 
 
Maar maak ik nu 3 cirkels, of weer 2?
In ieder geval weet ik dat mijn "winter" schilderij 1 cirkel krijgt
 
Dus twijfel ik tussen 1 of 2
Ik ga zometeen het papier op tafel leggen
Er een stuk afsnijden zodat het 1.00 meter bij 70 cm. wordt
En daarna......
MOET IK ECHT KIEZEN
Ik hou mezelf maar voor dat ik het altijd nog een keer kan doen
volgend jaar of zo
mocht ik niet echt tevreden zijn
Wanneer ik dit niet bedenk kan dit alles me echt verlammen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake