GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 14 november 2014

Emma van Jane Austen


Vandaag heb ik mijn Emma kaart afgeschilderd, ik maakte het n.a.v. het boek Emma van Jane Austen
Hier kun je lezen wat ik van het boek vond: boekenprojekt-emma-van-jane-austen
 
Hier is de kaart nog een beetje nat
 
Nu het einde van het jaar nadert, kan ik de balans opmaken
Dit jaar las ik 21 boeken
Ik wil er dit jaar in totaal 24 lezen, 2 per maand
Ik ben benieuwd of ik het zal halen
 
Van elk boek maak ik een kaart
Ik moet nu nog een kaart maken van Lucy Snowe
de hoofdpersoon van Villette van Charlotte Bronte
En ik ben nu bezig met boek 21
De gebroeders Karamazov van Dostojewski, wat een dikke pil is
 
 Omdat het weer tijd voor kaarslicht is
 
 
En ook bijna weer kerstlichtjes
 
 

1 opmerking:

  1. Ik las dit toen je het begin dit jaar plaatste en vind het leuk te lezen dat je je doel bijna hebt bereikt. Je hebt er prachtige sfeervolle kaarten van gemaakt. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake