GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 18 december 2014

Het pakje met kaarten is opgestuurd en aangekomen


Ik heb de kaarten verstuurd en ik heb al doorgekregen dat ze aangekomen zijn
De koopster vind ze "prachtig"
Daar ben ik natuurlijk erg blij mee
Het was leuk om er een pakje van te maken
Strik erom

Foto's maken, hier staan de kaarten op mijn laptop
De foto op het beeldscherm maakte ik van een kaart die ik eerder maakte
Brief erbij met als briefhoofd 1 van de geschilderde theestellen


Vloeipapier erom ter bescherming
En een hartje erop

In de enveloppe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake