GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 5 februari 2015

Mijn 3 laatste kaarten boekenproject 2014

Ik schilderde de laatste 3 kaarten voor mijn boekenproject 2014
ik schilderde een "Celine" kaart
Hier kun je lezen wat ik van het boek vond: kleurrijk/ Celine
 
 
 
Een ""Gebroeders Karamazov kaart
Hier kun je lezen wat ik van het boek vond: kleurrijk/Dostojewski
 
 

En als laatste een "Werther" kaart 
Hier kun je lezen wat ik van het boek vond:
 
In de tijd van Goethe die Werther schreef
waren de jongemannen, de protest generatie van toen
gekleed in een blauwe jas en een gele broek
De jongeman op de kaart is dus gekleed naar de laatste mode
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake