GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 30 april 2015

Jane Austen en een kraai, wat hebben ze met elkaar te maken?


Vandaag heb ik met veel plezier geschilderd
Links zien jullie een kaart die ik maakte
voor het boek Persuation en een biografie over Jane Austen
Deze boeken las ik m deze maand voor mijn boekenproject
Hier kun je lezen wat ik van het boek vond gerikleurrijk/persuation


 
 En rechts zien jullie een kraai
Die foto heb ik al wat langer
Ik vind hem zo leuk, zo lekker brutaal

Jane Austen en een kraai hebben niets met elkaar te maken ;-)
Behalve dat in mijn hoofd ze deze dag toevallig bij elkaar kwamen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake