GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 11 oktober 2015

Vraag van een vriendin en do's en don'ts.

 
Het maken van een weblog of webwinkel
 
Een vriendin van mij maakt keramiek
Ze vroeg me of ik haar wil helpen bij het maken
van een weblog of webwinkel
Ik blog veel
Doe ook veel op de sociale media
En....
Ik vind het heel leuk mijn kennis over te brengen
Binnenkort komt ze een keertje bij me thuis
 
Nu ben ik al wat voorwerk aan het doen
Zo zocht ik naar blogs met keramiek als onderwerp
om haar verschillende stijlen te laten zien
 
Bijkomend voordeel is dat ik ook ideeen opdoe voor mezelf
 
Hier een aantal blogs
keramiek-bende Wordpress
Diana keramiek Blogger
beakeramiek blog behorend bij Expo.mnl
 
Een nieuw ""Label""
 
Ineens dacht ik "Ik ga er een apart label van maken"
Een label waarin ik verder ga uitzoeken hoe internet marketing werkt
Op sociale media en op weblogs
Wat zijn de do's en don'ts?
Hoe doen andere kunstenaars het, hun werk onder de aandacht te brengen?
Wat bevalt mij eraan? Wat niet?
Nu nog een naam voor het label verzinnen......
Ineens dacht ik
Waarom niet..........Do's and Don'ts Marketing?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake