GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 23 juni 2016

Kunstenaars benodigdheden.


Gisteren ging ik naar de winkel voor kunstenaarsbenodigdheden
Ik ben me aan het oriënteren op het schilderen van achtergronden
En ik bekeek daarvoor wat You Tube filmpjes
Wat ik zag is dat er een totaal andere penseel
 voor wordt gebruikt als die ik heb
Een plat penseel. Ik heb er nu 2 gekocht
Een grote en een kleintje

 Beetje ongezellig ogend gebouw
Maar de mooi blauw geschilderde deuren leiden naar een wereld......
Een heerlijke wereld waar ik mijn ogen uitkijk
Papier, allerlei verfsoorten, inlijstmateriaal, kwasten, pigmenten
Het kan niet op


Voor mijn man kocht ik pastelkrijt
Ziet het er niet prachtig uit?  



1 opmerking:

  1. I've always loved walking through art supply stores and looking at all the different kinds of paper, paints, pencils and endless amount art materials.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake