GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 12 december 2016

Hierna nog twee, dan heb ik alle kerstkaarten voor eigen gebruik klaar.


Ik heb nu bijna voldoende kerstkaarten voor eigen gebruik
Deze kaart met het meisjesgezicht is geen kerstkaart
Ik stuurde de kaart naar een vriendin
En dit vogeltje is ook geen kerstkaart
Ik vond het  zo'n leuke foto


Ik blijf wel bezig
Dit is ook geen kerstkaart
Maar ik vind het momenteel leuk
Kaarten met kaarsen te fotograferen


En hier is dan wel een kerstkaart


En deze maakte ik vanmorgen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake