GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 23 januari 2017

Aquarelleren van 5 winterkaarten. Een vosje en kijk dat geel eens......


Zo, ik ben verder gegaan met de 5 winterkaarten die ik wil aquarelleren

Ik zocht op Pinterest
En kwam deze leuke vos tegen


Ik heb hem verder afgeschilderd
Ik ontdek dat ik er geen "alleenstaande" foto van heb

Wel heb ik deze foto's
Ik zette ze op Instagram
Ik doe mee aan een boeken foto challenge
In de maand januari iedere dag een foto plaatsen




Om de een of andere reden
Vond ik de aquarel
van de vrouw in een Pruisisch blauw pakje niet zo leuk
Daarom het roer flink omgegooid en
Kijk eens wat voor zonnige dame ik nu aan het creëren ben ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake