GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 26 april 2017

Wat deed ik deze weken?


Ik ben lekker bezig
Allereerst ben ik begonnen met een nieuwe grote aquarel
Ik heb er plezier in

I am very busy
First of all I started a new watercolor 1.00 m -70 cm.
I love to work on it

Art Supplies
Omdat mijn Pruisisch blauw bijna op was
Ben ik naar Peter van Ginkel gegaan
En natuurlijk kocht ik veel meer
toen ik er eenmaal was
Vooral een paar mooie (hoop ik) roze's

Beause my Prussian blue colour almost finished
I went to the art supplies store
And off course I bought a lot of things more


Portret/ Portrait


Ik las het boek van Sonja Barend
En ik schilderde haar portret
Ik bewonder Sonja en ik ben heel trots dat het zo goed gelukt is
Hier kun je lezen hoe ik het boek vond
kleurrijk/biografieproject-2017-sonja-barend

I made a portrait of Sonja Barend
She was once a Dutch anchor woman on TV
I was reading her autobiography and painted a card
I admire Sonja and I am proud that the portrait is stunning



Rouwkaart/ Mourning card

Ik schilderde ook een rouwkaart
En stuurde het naar een vriendin
Ik heb het plan om in mei een aantal rouwkaarten te gaan ontwerpen
Ik loop al langer met het idee in mijn hoofd
Soms heb ik het nodig
En dan heb ik niets wat ik kan sturen
En dan denk ""waarom maakte ik er geen......""""

I also painted a card for a friend in mourning
I have the idea to create some more mourning cards in may


Het is bijna mei
Buiten is het koud
Een beetje regen, een beetje hagel
Brrr, maar ik hoorde op het nieuws dat het beter gaat worden volgende week

Is is almost May
Outside the weather is cold, some rain
I heard on the radio that next week the weather will be a little better
Hope so!

1 opmerking:

  1. Wat is de aquarel van Sonja goed gelukt, het is prachtig!!
    Maar ook de andere schilderingen zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake