GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 8 mei 2017

GROEN, WIT en ROOD.



Maak een kaart of ander project in GROEN, WIT en ROOD
Een vleugje zwart is toegestaan ;)
I joined in on  dutchcardlovers

Hier mijn heerlijke gebakjes
Wat een plezier om ze te schilderen

My delicious cakes
So much fun to paint



Herfst is vol met de kleuren groen en rood, zo mooi
Autumn offcourse is full of red and green


Ik wilde dat ik dit taartje hier echt op een bordje had
I wishes I really could eat this cake ;-)


En nog een
Deze schilderde ik een paar weken geleden


6 opmerkingen:

  1. Gaaf! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg! Ik gok dat het herfstblad mee doet bij onze challenge? Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What beautiful paintings, Geri. Your watercolor style is just wonderful! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the leaf colours and all of the sweet stuff :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige schilderingen!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake