GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 11 juni 2017

Boekenproject 2017. Adriaan van Dis, Stadsliefde.


Ik las het boek Stadsliefde, het boek dat Adriaan van Dis over Parijs schreef
Niet alleen een boek wat prachtige verhalen bevat
Maar ook een mooi vormgegeven boek

I was reading a book of Adriaan van Dis about Paris
The stories are great
But so is the book itself, a beautiful design



Het boek bevat verhalen
over de "Immigrant"" Adriaan van Dis en zijn inburgering
Wanneer kun je verhuizen?
(Dat weet toch iedere idioot?
In augustus wanneer de meeste Parijzenaars de stad uit zijn)
Waar vind ik de juiste sportschoen?
(Nu. in de banlieus)

""Zelden voelde ik me zo oud en stijf en uit de pas met mijn tijd als op die schoenendag. Al had Reebok wel wat in beweging gezet. Ik stapte uit mijn blanke kooi, even maar. Niet meer dan een sprongetje""


dereactor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake